Biorąc pod uwagę jak duża jest konkurencja na rynku chwilówek, firmy oferujące te usługi muszą zaciekle walczyć o klientów, dlatego wykorzystują każdą nawet najmniejszą okazję, aby przedstawić swoją ofertę i przyciągnąć nią nowych oraz utrzymać starych klientów. W roku kalendarzowym jest wiele okazji, aby chwilówki mogły wykazać się aktywnością, a oto przykłady 5 takich okresów.
Święta Bożego narodzenia oraz Wielkanoc. Święta to zakupy i czas wzmożonego wydawania pieniędzy, więc to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę klientom. Jeśli komuś zabraknie gotówki, a jest to wielce prawdopodobne istnieje duże prawdopodobieństwo, że z oferty skorzysta. Zadaniem firmy pożyczkowej jest sprawienie, żeby klient zaciągnął chwilówkę właśnie u nich.
To kolejny czas, gdzie chwilówki wykazują nawet nadaktywność. Ciągle można napotkać nowe i trzeba przyznać, że czasami atrakcyjne oferty. Każdy chce wykorzystać urlop jak najlepiej i odpocząć na nim. Są osoby, które zawsze zapożyczają się na wakacje np. zaciągając chwilówki, a potem przez kilka miesięcy je spłacają.
Święta i wakacje to logiczne okresy przedstawiania swoich ofert, ale mniejsze wydarzenia takie jak walentynki również mogą być dobrą okazją do „kuszenia” klienta. Być może ktoś bardzo zakochany będzie chciał obdarować swoją ukochaną/ukochanego drogim prezentem i będzie potrzebował szybko dodatkowej gotówki np. w postaci chwilówki.
Komunie to także czas wydatków, więc warto w maju przedstawić swoją ofertę. Być może ktoś się „skusi” jak zabraknie mu gotówki, a szczególnie jeśli był na majówce i teraz pieniądze w portfelu się nie zgadzają.
Nawet takie niewielkie wydarzenia jak tłusty czwartek mogą być dobrą okazją do przedstawienia swojej oferty. Oczywiście prawdopodobieństwo zaciągnięcia chwilówki w tłusty czwartek jest dużo mniejsze niż w wakacje czy święta, ale zawsze istnieje, szczególnie gdy oferta będzie bardzo atrakcyjna. Są osoby, które bardzo lubią pączki, więc nigdy nie wiadomo.
Oczywiście okresów gdzie chwilówki przedstawiają swoją ofertę jest znacznie więcej, gdyby wziąć do ręki kalendarz i sprawdzić każde wydarzenie, gdzie chwilówki mogą zaprezentować swoją ofertę pewnie byłoby tego kilkadziesiąt, bo jak już wspomniałem wcześniej dla firm pożyczkowych każde wydarzenie to dobra okazja do przedstawienia swojej oferty. Nie zawsze jest też potrzebna specjalna okazja. Chwilówki często po prostu przedstawiają swoją ofertę bez żadnej okazji licząc, że akurat komuś w danym okresie brakuje gotówki i zaciągnie chwilówkę w danej firmie.
Biuro Informacji Kredytowej jest największą w Polsce bazą zawierającą historie kredytowe milionów Polaków. W ostatnich…
W ostatnich latach zespół reagowania na incydenty komputerowe CERT Polska odnotował znaczący wzrost prób związanych…
Wraz z rosnącą popularnością płatności cyfrowych oszustwa na QR kod stają się coraz bardziej powszechne.…
Zmiana banku to decyzja, którą można podjąć w różnych momentach życia. Czy to z powodu…
Pieniądze zostały wysłane, ale do złego adresata? Taka sytuacja może zdarzyć się każdemu. Wystarczy pomylić…
Wskaźnik LTV (Loan to Value) to informacja dla osób, które chcą wziąć kredyt hipoteczny, np.…